roswellian-life blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2004

Właśnie tak sobie szperam na WireImage i znalazłam zdjęcia Kat Heigl z 29 marca (czyli sprzed 2 dni) z premiery filmu „Walking Tall”. Boże ja nie wiem co ona sobie na głowie zrobiła ale 100 razy lepiej wyglądała przedtem! Takie jest moje zdanie a Wasze? Wszystkie fotki (jest ich 5) znajdziecie tu
Niżej zamieszczam tylko 2.
2470968.jpg2470905.jpg
A i jeszcze jedna nieco gorsza wiadomość.
Jak podaje FilmWeb Colin Hanks nie zagra w filmie „Elizabethtown” Według stronki w obrazie wystąpią : Susan Sarandon, Orlando Bloom, Kirsten Dunst oraz Jane Fonda. Oczywście istnieje szansa że serialowy Alex wcieli się w jakąś epizodyczną rólkę ale szanse są minimalne. Zdjęcia do filmu rozpoczną się już latem.

Jason X

1 komentarz

Wbrew pozorom nie jest to notka związana z Roswell ani tym bardziej z Jasonem Behrem.
„Jason X” to tytuł horroru, który dziś w nocy sobie obejrzałam. Jest to kolejna część klasycznego już „Piątku 13-tego” choć może nie do końca… Oto krótki opis :
Wreszcie odpowiednie służby złapały Jasona Vorheesa (tego co zabijał przez wszystkie części ile ich było… 10?).Zadecydowano o egzekucji, wyrok wykonano. Nawet kilka razy, niestety bez skutku. Nie da się go zabić – trzeba zostawić problem przyszłym pokoleniom i go zamrozić. Nie wszystko poszło całkiem gładko i w efekcie zamrożona została też pani naukowiec, zajmująca się projektem Crystal Lake. Pobudka również nie była specjalnie miła, gdyż pani doktor przespała z górą 400 lat, w czasie których Ziemia zamieniła się w pustynię, którą w celach naukowych zwiedzają grupy studentów z Ziemi 2. Właśnie taka ekipa odnajduje dwa zamrożone ciała i odkrywa, że jedno, to kobiece nadaje się do odratowania. Drugie zostaje jako eksponat muzealny zabrane na pokład statku kosmicznego…
Cały filmik to raczej bajka (może dlatego, że akcja rozpoczyna się w roku 2010 a kończy w 2455) ale momentami naprawdę straszna i obrzydliwa fe! Ale prawdziwym fanom gatunku polecam można się nieźle przestraszyć!
I mam jeszcze małe pytanko :
Czemu mam tak mało komentarzy przy notkach? Mam nadzieję że to się zmieni :D
Pozdro dla Was :*

roswell_dvd_sm.jpg

Dziś nie mam dla Was za dobrej wiadomości :(
Jak wiecie wydano już pierwszą serię Roswell na DVD w Wielkiej Brytanii. To naprawdę fajnie.
A co ma do tego kinowa wersja serialu?
A to, że podobno (jak podaje gazeta Star Club)pełnometrażowy film o naszych bohaterach powstanie w zależności od ilości sprzedanych egzemplarzy DVD!!
Był to dla mnie szok bo do niedawna Katims mówił : „Napisałem już nawet scenariusz filmu” a tu takie coś!
Być może to tylko tania reklama mająca na celu przekonanie fanów Roswell do kupna DVD. Co o tym sądzicie???

Jeśli chcecie wiedzieć coś więcej na temat DVD Roswell to zajrzyjcie tu Stronka zawiera super recenzję!!!

Jak widzicie mam nowy szablonik na blogasie. Tym razem nie z Roswell. Nieznaczy to jednak że mam kryzys (każdy z fanów Roswell wie o co chodzi) Nadal będę pisać o serialu itd.
Szablon zmieniłam ponieważ tamten nieco mi się znudził (Wam pewnie też) i zapragnęłam zmiany. Mam nadzieję że teraz mój blog bardziej się Wam podoba (jeśli nie to się nie martwcie bo pewnie i tak niedługo wrócę do roswellkowych szabloników).
A teraz coś o Katie Heigl ;)
Nieoficjalna stronka Kath udostępniła fotki z serialu Roswell (pierwszy sezon) gdzie Heigl wciela się w rolę Isabel Amandy Evans Ramirez :)) Fotosy są tu
Natomiast tutaj znajdują się zdjęcia tejże aktorki z tą jednak różnicą że Katherine miała specjalne sesje zdjęciowe (wiemy przecież że pracuje jako modelka).
Tu można zobaczyć fotki promujące drugą serie Roswell : w kręgu tajemnic.
A tu zdjątka z imprezy w UPN.
Nieoficjalna strona Jasona Behra znalazła sposób na złamane serca wielbicielek serialowego Maxa. Od dziś możecie go pocałować!! Zainteresowanych zapraszam na stronę.
A teraz nowe fotosy Brendana z imprezy Motorola Hosts the Opening of „Hollywood Graffiti”. Nasz misiek wreszcie wygląda jak człowiek! Zresztą ocencie sami.
2443346.jpg2444480.jpg
To by było na tyle.
Papa :*

Więc…

1 komentarz

na początku chcę Was przeprosić za rzadkie aktualizacje bloga. W najbliższym czasie postaram się to zmienić.
Wczoraj byłam na urodzinach u koleżanki Marty. Było naprawdę super. Świetnie się bawiłyśmy.
Dodałam na bloga kilka linków (Marthus blog, Aniołek w glanach, Kjopek blog, Freja blog, Dzinksastrona ) oraz kilka fanlistingów (Shiri Appleby, Courtney Banks).
Pozdrawiam :*

od babci i mam do Was pytanko :
Czy znacie kogoś kto mógłby wstawić mi muzę na bloga lub zrobić jakiś banerek??? Liczę że mi pomożecie w tej sprawie ;) A tak w ogóle to dziś zrobiłam sobie wolne od szkółki. Mama pozwoliła mi nie iść z okazji wczorajszego dnia wagarowicza :D Jestem Happy!!
028.jpg
Co sądziecie o fotce Shiri???

mojego bloga do kilku top list stron o Roswell. Możecie głosować :D
Aha i jeszcze jedno! Jutro na TVN o godzinie 8:45 będzie można obejrzeć film „Spadająca gwiazda” gdzie w jedną z głównych ról wcieli się Katherine Heigl czyli serialowa Is. Komedia porusza znany wszystkim wątek zamiany się ciałami. Ja osobiście chciałabym to obejrzeć ale nie wiem czy będę mogła bo dziś jadę do babci więc nie spodziewajcie się nowej notki w przeciągu najbliższych dwóch dni.
Pozdrawiam
Agata :*

Hej
Wczoraj moja babcia wróciła z Londynu (mam tam wujka) heh… Fajnie :)) Przywiozła mi bluzeczkę nawet ładna. Taka biała i wiązana na dekolcie. Podoba mi się ;) A i jeszcze przywiozła słodycze Fajnie znowu zacznę się obżerać :D A tak poza tym to mam rekolekcje. Nie są nawet takie nudne cóż na pewno lepsze od zeszłorocznych. A na Wielkanoc chcę by moi rodzicie kupili mi płytę z muzyką do Krzyku 3. Nie jest droga bo tylko 29 zetów a muza jest super. Myślę że mi kupią. Mam już kasetę z Titanica. A co do filmów to wczoraj oglądałam Plotkę. Thiller trochę dziwny ale ogólnie spox.
Ok kończę bo pewnie Was zanudzam a zresztą piszę bezsensu.
Papatki ;)
191o.jpg
Co sądzicie o tej fotce? Nasi bohaterowie prawdopodobnie (nie jestem pewna czy akurat w tym epizodzie) spotkali Nelly Furtado w odcinku „Baby it’s you”.

Cześć
Zauważyłam że coraz rzadziej piszę o sobie heh ;) Nie pisałam co u mnie słychać bo po pierwsze nie miałam czasu po drugie nic ciekawego się nie działo. Przynajmniej do dziś…
O 11 wrócilam z kinoteatru. Byłam tam z klasą na przedstawieniu Dziadów. Myślałam że umrę z nudów. Do tego nie mogłam nic jeść a ni nic ponieważ koło mnie siedziała nauczycielka która konfiskowała wszystko co spotkała na swej drodze :D To znaczy dropsy chipsy gumy do żucia itp.
Całe przedstawionko było trochę dziwne. Np. wszystkie postacie grali ci sami aktorzy. Jakby tego było mało było to strasznie nudne! Nasza pani podsumowała to tak : Zrobili z tego tragikomedię
Jedynym plusem tego wyjścia było to że nie mieliśmy lekcji. A teraz muszę kończyć bo za chwilę będą tu moje koleżanki (Asia i Magda) i bedziemy robić plakat na sztukę pt. „Europę da się lubić” ponadto muszę uczyć się na poprawę z bioli. Zrobię sobie dobrą ściągę.
2046.jpg

Hejcia ;)
Sorka że tak rzadko tu zaglądam ale jest to spowodowane nawłem nauki :D Więc by poprawić sobie humorek :
Shiri Appleby wystąpiła w teledysku do piosenki Gavina DeGraw’a pt. „I Don’t Want To Be”. Jest to już trzeci wideoklip w którym wystąpiła serialowa Liz. Poprzednie to : „It’s my life” Jona Bon Joviego oraz „Save yourself” zespołu Sensefield. Ten ostatni utwór znajduje się na Soundtracku Roswell, piosenka została wykorzystana w odcinku Chant Down Babylon trzeciej serii. Oto fotki z klipu :
idw08.jpgidw05.jpgidw04.jpg


  • RSS