roswellian-life blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2004

Wielkie sorcia, że ostatnio nie pisałam, ale komp mi nawalił i dopiero dziś mojemu tacie udało się go zreperować.

Nie mam za dobrej wiadomości (chyba najbardziej poruszy ona Rudą i te osoby, które mnie znają osobiście). Otóż wczoraj zdechł mój (a raczej mojej siostry) ukochany szczurek Ginger ;( Byłam z nią u weterynarza, ale już nic nie było można na to poradzić… Miała bardzo ciężką niewydolność oddechową. Pracowało jej zaledwie 1/10 płuc ;( Sorry, ale ja normalnie nie daję rady o tym pisać bo chce mi się płakać…

Przedstawię Wam info o Roswell z Xcomu bo nie mam siły niczego szukać.
cs.jpgsacs.jpgCelebrity Scarves to tytuł książki autorstwa Abry Edelman i Isaaca Mizrahi, w której swoje rękodzieła zrobione na drutach, prezentuje ponad 25 znanych i mniej znanych gwiazd, głównie aktorek. Każda z przedstawionych części garderoby jest opisana, aby można ją było własnoręcznie wykonać, a także przedstawione są podstawy robienia na drutach. Co ciekawe, wśród aktorek znalazła się również Shiri Appleby, która prezentuje wykonany przez siebie szal. Poza trzema zdjęciami Shiri ze swoim dziełem oraz krótkim opisem wykonania, w książce znajdziemy również parę słów na temat samej aktorki, m.in. o tym, że na drutach nauczyła się robić w wieku 20 lat. Wszystkie strony przedstawiające Shiri możecie zobaczyć na skanach, które znajdziecie klikając na kolejne cyferki: 1, 2, 3 i 4
Celebrity Scarves zawiera 120 stron, po raz pierwszy została wydana we wrześniu zeszłego roku, kosztuje ok. 20$ i można ją nabyć np. na stronie Amazon.Com, a także w polskich księgarniach (chociaż jest ona droga).
Poza tym w ostatnim wydaniu Kuriera TV znajdziemy artukuł pt. Wielka miłość na planie serialu opowiadającym o uczuciu wiążącym Katie Heigl i Jason’a Behr’a. Okładkę gazety znajdziecie tu natomiast skan do artykułu tutaj.
Na WireImage znajdują się fotki Diane Farr (Amy De Luca) z 23 czerwca 2004 roku na premierze filmu Before Sunset. Co by nie mówić Diane nieźle się trzyma :)
2980678.jpg2979147.jpg2980771.jpg

Poza tym organizuję zabawę „100 pytań do Agaty” , która będzie polegać na zadawaniu mi w komentarzach jak największej ilości pytań. Ja będę na nie odpowidać dzięki czemu poznacie mnie lepiej. Mam nadzieję, że pytań będzie sporo i że blog choć na moment zamieni się w małe forum :)

Cześć!

6 komentarzy

Dziś kolejna roswelliańska noteczka. Co do mnie to wspomnę tylko, że było zakończenie roku. Nareszcie! Moje świadectwo jest takie średnie (za bardzo nie mam się czym pochwalić, ale nie jest aż tak źle) :] Po tym całym apelu, który był stosunkowo krótki, poszliśmy całą klasą na lody :) Ale tak szczerze mówiąc to nawet nie wiem kiedy zleciał ten roczek… Trochę szkoda bo odczuwam pewien niedosyt, to coś takiego jakbym nie wykorzystała do końca tych 10 miesięcy… No, ale nie ważne. Przejdźmy do rzeczy czyli do Roswell.

Już dziś mogę Wam podać na 100% pewny plan odcinków Roswell, gdyż kupiłam dziś program telewizyjny :] Otóż to wygląda tak :
premiera sobota i niedziela godz. 17:30 – Polsat
powtórki wtorek i czwartek godz. 12:15 -Polsat
Więc tylko odrobinkę zmieniły nam się godziny powtórek.
A swoją drogą to ja już kupiłam kasetę wideo na odcineczki Roswell :) Byłam sobie dzisiaj w Tesco. Nie mogę się już doczekać wtorku!

Właśnie szperam w Wireimage i oto wyniki moich poszukiwań :]
Jason Behr 22 czerwca na premierze filmu Spiderman 2. O dziwo pokazał się na niej z Sarą Michelle Gellar (razem zagrali w Buffy, a ostatnio w The Grudge).
2975548.jpg2971572.jpg2975491.jpg2975514.jpg
To wyjście nieco mnie zdziwiło bo Sarah jest mężatką (Freddie Pr. Junior), a poniższe zdjątko raczej eliminuje zwykłe przyjacielskie spotaknie. Co sądzicie?
2975530.jpgColin Hanks 17 czerwca. Straciłam o nim dobre zdanie (co do wyglądu)… Ale i tak go lubię :)
2946757.jpg

A teraz troszkę info zaczerpniętych z Xcomu.

Tutaj znajdziecie trailer do filmu The Grudge, w którym wystąpił Jason Behr. Niestety jego w trailerze nie widać :(
W niedzielę o 12:00 na programie TVN7 bedziemy mogli poraz kolejny zobaczyć film Magiczna skała z Miko Hughesem (Nicolas) w roli głównej! Zachęcam!
Pojawiła się lista dodatków, które znajdą się na krążkach Roswell DVD Sezon II. Listę dodatków znajdziecie tu. Chyba brak będzie tym razem komentarzy odcinków przez aktorów, co można uznać za minus. Nie wiadomo także jaka muzyka zostanie zmieniona. Najprawdopodobniej Sezon 2 zostanie wydany za oceanem później niż w Europie, choć informacje te nie są jeszcze w miarę pewne. Ale wszystko na to wskazuje, że teraz Amerykanie będą musieli sobie poczekać na 2 serię na DVD. Najprawdopodobniej 2 seria Roswell na DVD ma wyjść w Ameryce ok. grudnia tego roku.
Na stronie MTV.com znajduje się artykuł o aktualnym filmie Jasona The Grudge. Artykuł nosi tytuł: remakes of asian horror films look to scare up big bucks. Możecie go przeczytać tutaj. W tym artykule jest wywiad z Sarah Michelle Gellar, są także zdjęcia z filmu, zdjęcia z Jasonem, a także galeria Behind The Scenes.
Piosenkę zagraną w duecie Majndry i Roberty Le Prince Bleu można zobaczyć we francuskiej TV jak także usłyszeć w radiu. Singel jednak ten trafi do sprzedaży, gdy będzie pewność, że przekroczy sprzedaż 10 tysięcy płyt. Została zorganizowana akcja, w której wszyscy zainteresowani kupnem płyty, mogą wpisać się listę mailnigową. Im więcej wpisów będzie, tym bardziej możliwe stanie się wydanie singla. Wpisywać możecie się tu.
Adam Rodriguez przygotowuje się do roli w nowym filmie. Film nosi tytuł Thanks to Gravity. Będzie to film z gatunku pogranicza komedii i dramatu. Jedną z głównych ról zagra Sean Astin.

To by było wszystko na dziś. Dużo tego. Mam nadzieję, że będzie się Wam chciało czytać :)

Sorcia, że dopiero teraz o tym piszę, ale nie miałam dostępu do netu przez ostatnie dwa dni (dowiedziałam się tej radosnej nowiny we wtorek czyli wczoraj). Otóż jak już wiecie nasz kochany serial Roswell powrócił do ramówki Polsatu!!!!!!! Już 29 czerwca (wtorek) będziemy mogli obejrzeć przedostatni odcinek drugiej serii w TV. Potem w czwartek kolejny odcinek, a już 1 lipca w sobotę premiera sezonu trzeciego. Szkoda tylko, że Polsacik nie powtórzy też I i II serii, ale należy się cieszyć z tego co się ma. A moja radość jest ogromna! Wasza pewnie też. Wypowiadajcie się w komentarzach liczę na ich dużą ilość :] A teraz pewny na 99,5% rozkład odcinków serialu.
sobota i niedziela godz. 17:30 – Polsat
powtórki wtorek i czwartek godz. 12:05 -Polsat

Już wkrótce kolejna roswelliańska nota :*

Hej!
Po 4 dniowej przerwie (to chyba nie dużo) wróciłam na bloga :] Nie pisałam bo w sobotę wyjechałam do babci. Wróciłam dziś (nie było mnie w szkółce, jupi!). Dość sporo się działo przez ten weekend więc postanowiłam Wam to szerzej opisać.

Pojechałam do Opławca (tam mieszka moja babcia, to takie przedmieście Bydzi) w sobotę. Pierwszego dnia właściwie cały czas się nudziłam za to drugiego ledwo nadążałam z robotą miałam taki napięty plan :) Powodem tego była 18-nastka mojej kuzynki Tiny (prawdziwe imionko Justyna) w Sonobarze. Miałam masę przygotowań. O 20:00 zaczynała się impra. Ja oczywiście nieco się spóźniłam. Tina pokazała nam nasze miejsca (byłam tam z kuzynką Pauliną, siostrą Igą oraz z Kasią M.). Ludzi było dużo (coś koło 300). Impreza na początku była nieco drętwa i razem z dziewczynami nieco przymulałyśmy jednak potem się rozkręciło. Wypiłam dwa piwka (na spółę z Paulinką), ale było tak nie dobre, że potem przez całą imprę bolał mnie brzuszek (spoko nie miałam fazy). Dla mojego schorowanego gardełka wypiłam jeszcze colę i soczek :) Na parkiet wyszłyśmy tylko raz, ale tak jakoś się nie czułyśmy za dobrze. Głównie cały czas gadałyśmy. Ale i tak było ok. Ok. 12 w nocy było pasowanie. Moja kuzynka chyba najbardziej zwijała się z bólu po 18-stu razach różnymi paskami (oberwało jej się nawet pasem z ćwiekami :P). Balanga jednak szybko się skończyła (my musiałyśmy wyjść o 2:15). W domciu byłyśmy po 3:00.
W poniedziałek przybłąkał się do mojej babci mały uroczy koteczek. Mam nadzieję, że będzie przychodził i że moja babcia go przygarnie :] Już moja w tym głowa.
Dziś wróciłam do domku. Kiedy tak jechałam samochodem to drogę przebiegł nam Sobel!!! Normalnie gorzej niż z czarnym kotem. Pech do końca życia…

Wkrótce napiszę kolejną noteczkę :)

Pa :*

Heyah !!!

7 komentarzy

Dziś miałam do budy na 7:30 czyli tak jak zawsze :) Ale to niedługo i tak się skończy bo już za 8 dni wakacje!! Wprost nie mogę się doczekać. Co będziecie robić przez te dwa miechy??? Ja prawdopodobnie pojadę na Mazury. Moi rodzice szukali dziś czegoś w neciku. Mam nadzieję, że pojedziemy w jakieś cywilizowane miejsce, a nie tak jak ostatnio na jakąś wiochę :P To znaczy domek był ładny (cały dla nas), ale był położony w lesie i nie było tam prawie żadnych rozrywek. Poza tym pewnie kilka razy pojadę do schroniska dla zwierząt by tam pomagać jako wolontariuszka tak jak w zeszłym roku, choć muszę przyznać, że nieco to ostatnio zaniedbuję. Do tego na pewno pojadę do babci i razem z moją kuzynką będziemy spały w namiocie na jej działce :] To nawet fajne.
Poza tym zapraszam Was wszystkich do działu MY gdzie umieściłam dwa nowe linczki :) Zresztą jak pewnie zauważyliście mam kilka nowych fanów.
Pa,pa :*

Hej!
Dziś kolejna mała ciekawostka dotycząca Roswell, a konkretnie Isabel Evans, czy raczej Katherine Heigl :)
Otóż w najnowszym Świecie Seriali (tj.nr13,14.06.2004rok) w rubryce Portret na życzenie (str.42) znajduje się nieco info o naszej serialowej Issy.
Oto to info :
Imię i nazwisko : Katherine Marie Heigl
Data i miejsce urodzenia : 24 listopada 1978 roku, Waszyngton
Wzrost : 175 cm
Kolor oczu : brązowe
Stan cywilny (i tu małe zdziwko!) : panna; zaręczona z Jasonem Behrem (Max z Roswell)
Ciekawostki : najmłodsza z czwórki rodzeństwa; w jej żyłach płynie niemiecka i irlandzka krew. W 1986 roku w wypadku samochodowym zginął jej brat John. Podziwia Edwarda Nortona, Cate Blanchett, Jessikę Lange i Russela Crowe. Nie umie gotować, ale uwielbia jeść – przede wszystkim sushi oraz makarony z sosami.
Strona www : katherine-heigl.com; kheigl.com

To by było wszystko :] Miło, że jakaś gazetka pisze o Roswell (nawet taki brukowiec, który często pisze bzdury wyssane z palca) :)

Pa :*

Hej!
Widzę, że dawno nie pisałam na blogu :( 6 dni! To wystarczająco długa przerwa więc korzystając z tego iż jestem sama i mam kupę czasu skrobnę coś o Roswellku i jak widzicie w temacie o Władysławowie.
Otóż w środę 9 czerwca pojechałam nad morze :] Powodem tego wypadu było to, że moi rodzice mieli wolne z okazji Bożego Ciała więc po prostu skorzystałam z ich dobrej woli i wybrałam się nad morze :D Więc pierwszego dnia zatrzymaliśmy się we Władysławowie. Poszliśmy na plażę, obeszliśmy port i w ogóle zwiedziliśmy okolicę. Byłam strasznie zmęczona, ale szczęśliwa bo świetnie się bawiłam :) Drugiego dnia pobytu (niestety ostatniego) pojechaliśmy na Hel. Byłam w fokarium. Zobaczyłam urocze foczki :) Szkoda tylko, że nie wyszły z wody, ale i tak dość dobrze było je widać. Kupiłam sobie stamtąd na pamiątkę breloczek – foczkę. Jest zajefany doczepię go sobie do kluczy :P Potem wybraliśmy się na Cypel Helski. Zobaczyłam tam stare wojenne bunkry. Nawet do jednego weszłam, ale wszystkie najlepsze korytarze i tak były pozamykane :( Na koniec pojechaliśmy do Jastarni. Ogólnie było zajebiście! Dawno nie byłam nad morzem (rok temu z klasą na 3 dni; normalnie na wakacje jeździłam z rodzicami na Mazury) więc podobało mi się podwójnie!

Dobra dość o mnie :] Czas na kilka wiadomości o Roswell.

Pierwsze wiadomosci dotyczą Jason’a Behr’a. Otóż amerykańskie MTV już od jakiegoś czasu pokazuje program It’s Alive – Horror is Reborn (again). Pomysłodawcami programu są Robert Mancini, Wes Craven i George Romero. A co to ma wspólnego z Jason’em? Ma wiele bo MTV właśnie w czasie tego telewizyjnego show zaprezentowało 12 zdjęć z filmu The Grudge gdzie Behr wciela się w postać Doug’a. Trzy fotki z Jason’em możecie zobaczyć tu.
Poza tym fanów serialowego Max’a obiegła wiadomość iż aktor być może wcieli się w legendarnego Supermana! Szykuje się na kolejny filmik :)
Nasz Max również dużo podróżuje. Ostatnio bowiem zwiedził Japonię. Z tego wyjazdu pozostała jedna fotka, którą możecie zobaczyć tutaj.

Poza tym na stronie Wireimage.com znalazły się nowe zdjątka Colin’a Hanks’a. Pochodzą one z 9 czerwca. Nasz Alex pokazał się wraz ze swoim ojcem,Tom’em, na premierze filmu The Terminal. Tutaj możecie zobaczyć 8 zdjęć z tego wyjścia.
2894533.jpg
Jak widzimy powyżej nasz Colin wreszcie wziął się za swój wygląd (choć w Roswell wyglądał 100 razy lepiej) :]

To by było wszystko :) I przepraszam Was bardzo, że rzadko odwiedzam Wasze bloczki :( Po prostu chroniczny brak czasu.

Pa :*

Dziś zabieram się do pisania o Roswell oraz o moim weekendzie. Więc zacznę może krótką noteczką o sobocie i niedzieli.

Musiałam jechać do babci bo po pierwsze miała urodziny, a po drugie w niedzielę wyjeżdżała. Więc siedziałam z tymi starymi babciami i słuchałam ich gadania. Aż głupio myśleć, że kiedyś ja będę tak wygladać i tak sie zachowywać :/ Cały dzień upłynął mi na nudzeniu się. Za to wieczorem oglądałam Kate&Leopold komedię romantyczną z Meg Ryan. Nawet niezłe, ale strasznie się dłuży :] Tak poza tym to poszłam spać do mojej kuzynki, Pauliny (ona mieszka dosłownie koło mojej babci). Całą noc przegadałyśmy robiąc sobie miłosne wróżby. Mi wyszło raz co bardzo mnie ucieszyło :) Ja+xxx to zgodność ciał i dusz :D O żeby tak było naprawdę!

Ok nie będę nudzić więc napiszę o Roswellku. Sorcia, że nie napisałam wcześniej, ale kompletnie o tym zapomniałam :O To aż dziwne jak ja mogłam zapomnieć o Roswell???????

Najpierw coś dla fanów Jasona Behra.
Ostatnio nasz Max pojawił się na imprezce Johnnie Walker Gold w Beverly Hills. Magazyn Movieline’s Hollywood Life zdobył jego zdjęcia z tej balangi. Jedno możecie zobaczyć na nieoficjalnej stronie Jasona.
Poza tym nasz Behr wystąpi w nowym filmie pt. „Man of God”. Rozkręca się chłopak ;)

A teraz coś o Majandrze.
Na oficjalnej stronie internetowej Majandry, która od niedawna jest znowu online, zostały umieszczone nowe zdjęcia w galeriach… Zdjęcia pokazują jej występy na scenie, itp. Najlepiej sami zobaczcie. Możecie też zobaczyć zdjęcie z kolacji z rodzicami,w studiu, zdjęcie z dzieciństwa, przed lustrem. Link do galerii znajdziecie tu. Możecie także przeczytać najnowszy wpis Majandry z dnia 19 maja, który znajdziecie tutaj. Wyjaśnia ona gdzie powstały niektóre zdjęcia.

Pani Katherine Heigl po sukcesie filmu Miłość nadchodzi powoli zdecydowała, że zagra w jego kontynuacji. Pracę nad tym filmem nadal trwają, a Katherine zdaję się, że załatwiła sobie rolę w kolenym projekcie. Wg. Jej oficjalnej strony będzie to film stacji ABC. Jednak są nadal wątpliwości co do tytułu tego filmu. Najpierw mówiono o „Surgeons”, potem o „Dunder the knife”, a teraz okazało się, że najprawdopodobniej tytuł będzie taki: „Grey’s Anatomy”.

Film Brendana Fehra Sugar będzie już niedługo pokazywany na przeróżnych festiwalach filmowych, informuje nas o tym Crashdown.com. Wg. Crashdown.com film będzie wyświetlany w Toronto, Nowym Jorku, San Francisco i Los Angeles. Miejmy nadzieję, że film ten trafi do kin i będziemy mogli go zobaczyć u nas w Polsce.

A to takie dwie małe info.
Jak zapewne wiecie 9 sierpnia 2004 roku, w Wielkiej Brytanii, ukaże się 2 sezon Roswell na DVD! Pewni fani zorganizowali „akcję”, w której starają się przekonać wszystkie wytwórnie płytowe, które mają związek z nagraniami z Roswell, że serial Roswell bez oryginalnej muzyki nie jest tym samym. Jak wiemy wiele utworów z powodu wysokich kosztów licencji musiało zostać zastąpione innymi utworami w pierwszym wydaniu Roswell na DVD. zachęcam do odwiedzenia stronki.

Już niedługo, bo we wtorek 8 czerwca będziemy świadkami niezwykle rzadkiego wydarzenia astronomicznego – przez tarczę Słońca przejdzie Wenus. Ostatni raz podobne zjawisko można było obserwować w 1882 r.! Wszystko zacznie się wczesnym rankiem, bo o godzinie 7.19. Nastąpi wtedy tzw. pierwszy kontakt, czyli moment zetknięcia tarczy słonecznej z tarczą Wenus. Planeta będzie wędrowała na tle gwiazdy aż do 13.22, przy czym maksimum zjawiska zaobserwujemy o 10.21. Zaciekawionych tematem po więcej informacji zapraszam na strony AstroNews i Astro Forum.org. Natomiast jeśli chcecie sprawdzić zachmurzenie nad waszym obszarem w dniu tranzytu, koniecznie odwiedźcie witrynę icm.edu.pl.

To by było wszystko. Trochę tego dużo. Wiele wiadomości zaczerpnęłam ze strony Roswell.Xcom.

Witajcie!
Dziś było super w szkole :) A to rzadko się zdarza, więc postanowiłam napisać notę na blogu właśnie na temat dzisiejszego dnia w budzie. Jeżeli chcecie to czytajcie, jeśli Was to nudzi to Was nie zmuszam :D

Piątek, czyli dzisiaj – dziś wyjątkowo zaczynałam lekcje o 9:15, a nie jak zwykle o 7:30. Powodem tego był brak niemca, a raczej przełożenie go na późniejszą godzinę. Więc przyszłam na 9:15. Najpierw był niemiecki. Robiliśmy jakieś ćwiczenia. Jednym słowem nic specjalnego. Potem mieliśmy fizę. Pani wystawiała oceny na koniec roku (mi trafiła się 3, ale spodziewałam się tego) i… zapomniała o kartkówce! Przypomniała sobie po jakiś 10 minutach lekcji, ale stwierdziła, że jak będziemy grzeczni to nam nie zrobi kartkówki z dynamiki! No i oczywiście (mimo, że złamaliśmy umowę) sprawdzianu nie było :) Następnie był angielski z Maślanką (dziwne nazwisko nie?). Nudy jak zwykle. Pisałyśmy sobie listy z dziewczynami żeby jakoś zbić czas. Potem miała być religia i chemia. Piszę miała bo ostatecznie pani wicedyrektor nas zwolniała bo nie było katechetki! Jupi! Razem z Martą i Asią poszłysmy posiedzieć na boisku. Po jakiś 10 minutach przyszli : Skobel, Paweł i Kuba. Zaczęli grać w ping-ponga piłka do siaty. Miałyśmy z nich niezła zlewę. W ogóle oni nie są nawet tacy źli… Kiedy nie ma w pobliżu reszty debili. Przez kolejną godzinkę grałam z Martą w siatę. I było super!

Weekend – pewnie pojadę do babci, ale najpierw skrobnę coś o Roswellku :)

Pozdro :*

Hejcia!
Dziś opiszę Wam kilka dni z mojego jakże nudnego życia :) Poza tym odpowiem na pytanko zawarte w temacie noty.

Piątek – są wyniki Wyborów do Samorządu Szkolnego. Nie wygrałam, ale co tam. Może spóbuję za rok? W każdym bądź razie wygrał Szymon K. (miał aż 73 głosy/145). Moja koleżanka Kacha zajęła 4 miejsce (22 głosy), a ja byłam tuż po niej 5 miejsce (21 głosów). Nawet nie było tak źle. Myślałam, że będzie gorzej :P

Sobota i Niedziela – byłam na urodzinach mojej kuzynki Justyny (pseudonim Tina). Kończyła osiemnastkę. Fajnie było. W nocy razem z Pauliną (moją drugą kuzynką)urządziłam sobie spacerek :) Niestety dzień zakończył się niezbyt dobrze. Strasznie mnie bolał brzuch i ogólnie byłam nieco chora, ale co tam. W niedzielę mi przeszło.

Poniedziałek – pobili mojego kolegę Kubę :D Ma teraz coś z szyją. Ale nie ma kołnierza. A szkoda :P (ja wcale nie życzę mu źle, tylko ciekawi mnie to, jak wyglądałby w takim kołnierzu?)

Dziś/Wtorek – byłam na Troi z klasą. Cóż mogę powiedzieć film jest cudowny. Po prostu taki piękny. Wadą jest tylko zakończenie, chociaż można powiedzieć, że ono było najlepsze i najsmutniejsze (wojna trojańska). Poza tym świetna obsada. Boski Brad Piit w roli Achillesa i Orlando w roli Parysa. Poza tym ten aktor co grał Hektora też był niczego sobie ;) Jednym słowem : extra! Warto obejrzeć. Myślałam, że się popłaczę, ale z racji tego, że byłam z klasą powstrzymałam się.
mck.jpg
A teraz cosik o serialu Miłość czy kochanie?.
Serial opowiada o dwojgu ludzi, którzy poznali się we Włoszech i zakochali w sobie od pierwszego wejrzenia. Niestety po powrocie do USA na ich wspólnej drodze do szczęścia zaczęli napotykać wiele trudności.
A co to ma wspólnego z Roswell?
Otóż jedną z głównych ról gra tam David Conrad (czyli Agent Pierce). Wciela się on w postać Leo Rotha. Drugie podobieństwo to takie, że sictom wyreżyserował dobrze nam znany Jason Katims! Poza tym w jedną z ról (a konkretnie w postać Eve Lukens) wcieliła się Mary Ellen Trainor, czyli Diane Evans.
Podobieństw rzeczywiście kilka jest. Nieprawdaż?


  • RSS