roswellian-life blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2004

fehr6.jpg
29 października (czyli dwa dni temu) swoje 27 urodzinki obchodził Brendan Fehr, czyli serialowy Michael Guerin :* Do składania, niestety spóźnionych, mu życzeń zapraszam na Oficjalne Internetowe Forum Brendana Fehra. Natomiast w komentarzach możecie wypowiadać się na temat tego aktora :) Moje zdanko zamieszczam w tej nocie. Bren powinien ściąć włosy najlepiej tak jak miał w pierwszym sezonie Roswell, a tak podsumowując jego karierę zawodową to jest extra :] Chociaż mógłby więcej grać zwłaszcza w kinowych produkcjach. Poza tym no nie ukrywajny, że Brendan jest kojarzony przede wszystkim z Roswell, a zaszufladkowanie nie jest dobre dla żadnego aktora, więc jak twierdzi sam Bren, powinien się jakoś wybić, bo przed Roswell grał raczej w telewizyjnych produkcjach, w kinowych rzadko go widzieliśmy, a powiedzmy sobie szczerze taki talnet nie może się zmarnować! Tak czy siak powinien więcej się publicznie pokazywać i może wymienić dziewczynę (np. na mnie… eeee…. marzenie ;)).
Już niedługo więcej info na temat Roswell :)
dynia1.gif
A no i nie zapominajmy, że dziś jest Halloween! Macie jakieś plany? Ja chciałam iść na Noc Grozy do Multikina, ale moi kochani rodzice się nie zgodzili, bo przecież nie będę sama wracać nocą do domu! Może sobie coś wypożyczę??? W każdym bądź razie życzę Wam wesołego i strasznego Święta duchów :*

A to dla ‚mojego’ Misia :*

There is no cure for birth and death
save to enjoy the interval.

Nie ma lekarstwa na urodziny i śmierć,
pozostaje cieszyć się tym, co pomiędzy.

polar10050.jpg
zapisała :Agatka:

Dawno nie pisałam :( Wybaczcie, ale komp mi nawalił i nie miałam dostępu do Netu ;(
Jak widzicie sporo zmieniłam na moim blogu. Jest nowy szablon z Alexem i Isabel autorstwa Irihs ;) Thx :* Podoba się Wam???
U mnie wszystko ok, chociaż kilka dni temu przeżyłam małe załamanie nerwowe (co mi się dość często zdarza…). Otóż byłam strasznie wściekła na dwie beznadziejne laski z naszej budy (Sendi i Dosię). Normalnie wkurzyły mnie na maxa! Ale narazie wrzuciłam na luz :]
Z moim zdrówkiem też ostatnio nie było najlepiej. Bolał mnie brzuszek (PMS dało o sobie znać) tak, że musiałam iść do przychodni i dostałam zastrzyk :( Buuuu… Były też plusy – dostałam dwa dni zwolnienia ze szkoły :D Teraz nadrabiam zaległości (trochę ich jest).
Tymczasem żegnam się z Wami (mam nadzieję, że nie na długo). Buźka dla wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają :*

Wszystko się zmienia, z wyjątkiem samego prawa zmiany.

Heraklit z Efezu (ok. 540 – 480 p.n.e.)


polar10050.jpg
zapisała :Agatka:

Niepewność…
Gdy cię nie widzę, nie wzdycham, nie płaczę,
Nie tracę zmysłów, kiedy cie zobaczę;
Jednakże gdy cię długo nie oglądam
Czegoś mi braknie, kogoś widzieć żądam
I tęskniąc sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Gdy z oczu znikniesz, nie mogę ni razu
W myśli twojego odnowić obrazu;
Jednakże nieraz czuję mimo chęci,
Że on jest zawsze blisko mej pamięci.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Cierpiałem nieraz, nie myślałem wcale,
Abym przed tobą szedł wylewać żale;
Idąc bez celu, nie pilnując drogi,
Sam nie pojmuję, jak w twe zajdę progi;
I wchodząc sobie zadaję pytanie:
Co tu mię wiodło? przyjaźń czy kochanie?

Dla twego zdrowia życia bym nie skąpił,
Po twą spokojność do piekieł bym zstąpił;
Choć śmiałej żądzy nie ma w sercu mojem,
Bym był dla ciebie zdrowiem i pokojem.
I znowu sobie powtarzam pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czy to jest kochanie?

Kiedy położysz rękę na me dłonie,
Luba mię jakaś spokojność owionie,
Zda się, że lekkim snem zakończę życie;
Lecz mnie przebudza żywsze serca bicie,
Które mi głośno zadaje pytanie:
Czy to jest przyjaźń? czyli też kochanie?

Kiedym dla ciebie tę piosenkę składał,
Wieszczy duch mymi ustami nie władał;
Pełen zdziwienia, sam się nie postrzegłem,
Skąd wziąłem myśli, jak na rymy wbiegłem;
I zapisałem na końcu pytanie:
Co mię natchnęło? przyjaźń czy kochanie?

Adam Mickiewicz

Ten śliczny wiersz omawialiśmy na polskim. Zdałam sobie wtedy sprawę z tego, że nie tylko mówi on o tym co ja czuję do pewnej osoby, ale również ma powiązanie z Roswell‚kiem. Otóż zawsze zastanawiałam się czy z Alexa i Liz byłaby dobra para. Otóż na pewno tak! Na dowód zamieszczam troszkę foteczek z tym dwojgiem extra bohaterów Roswell :] Co nich myślicie?
054.jpg074.jpg073.jpg149.jpg150.jpg171.jpg

No, a skoro mam już taki roswellowy nastrój to cosik skrobnę o naszym serialu ;)

Więc najpierw uporam się z zaległymi (czyt. starymi) informacjami…

sawdwe0510.jpg
Ruszyła strona jednego z ostatnich filmów z udziałem Shiri Appleby, w którym aktorka wciela się w rolę Nikki. Witrynę komedii When Do We Eat? znajdziecie tutaj. Na razie wprawdzie strona świeci pustkami, ale można z niej już ściągnąć trailer, w którym zobaczymy Shiri (zdjęcie powyżej) i dostrzeżemy również… panią ‚Łowczynię talentów’, czyli Dominique Lazar, znaną nam z trzeciego sezonu Roswell. Meredith Scott Lynn zagrała w filmie rolę Jennifer, a ostatnio można ją było zobaczyć w Telewizji Polskiej w komedii Legalna Blondynka gdzie zagrała wojującą lesbijkę.

roswell.jpg
Pierwszego października ruszyła zmasowana akcja na rzecz Roswell Movie. To odpowiedź na uwagi fanów, którzy twierdzili, że autorzy akcji nic już nie robią. Więcej informacji na temat obecnej akcji i jej dokładnego przebiegu, można znaleźć na oficjalnej witrynie kampanii, pod adresem RoswellMovie.Net. Akcja potrwa do pierwszego listopada.

Plans-425.jpg
Majandra Delfino i jej siostra Marieh wystąpią wspólnie w filmie Don’t Come Knockin. Szczegóły co do ich ról nie są znane, jednak film jest już w fazie post-production, a więc po zdjęciach. Za kilka miesięcy możemy się więc spodziewać nowej produkcji z udziałem sióstr Delfino, w kinach.

lpb0610.jpg
Majandra Delfino otrzymała nagrodę za jej duet z RoBERT w kategorii Best Special Effects podczas Festival Internation des ARTS DU CLIP, czyli Festiwalu Klipów Wideo do piosenek. Potwierdzenie znajdziecie na stronie festiwalu, klikając tu.

2880865
Poza tym ostatnio coraz więcej gazet rozpisuje się o naszym serialu. W Tele Tygodniu możemy się spodziewać małej wzmianki na temat Roswell przy okazji nominacji do nagrody Tele Ekrany w kategorii Najlpeszy Serial Zagraniczny. W 13-nastce można znaleść całą stronę o dobrze nam znanych roswellowych aktorach (co prawda żywcem przepisaną ze strony Roswell.Serial, która niedawno zawiesiła swoją działalność, ale to szczegół). Zaś w najnowszym numerze Twista znajdziemy krótki wywiad z Jasonem Behrem czyli serialowym Maxem (Rud@ daj mi to! Please!!!). Oczywiście Świat Seriali nie pozostawał gorszy gdyż dorzucił plakat z Liz i Maxem (fotka wyżej), a w najbliższym czasie, przynajmniej tak sądzę skrobnie coś na temat Roswell‚ka gdyż powstał Kącik Fantasty, a Roswell to również serial fantastyczny (w każdym tego słowa znaczeniu ;)). Więc raczej nie możemy narzekać.

Teraz przyszedł czas na zdjęcia :)

Najpierw foty Jasona Behra z 23 września 2004 roku z imprezki Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
3514053.jpg3514055.jpg
Następnie znów Jason również 23 września 2004 roku z tym, że tym razem na balandze Teen Vogue Young Hollywood Party.
Oraz trzy zestawy zdjęć pana Behra z 12 października 2004 roku z Oficjalnej Premiery Filmu The Grudge w Los Angeles gdzie towarzyszyły mu koleżanki z planu : Sarah Michelle Gellar i Clea DuVall oraz matka Patricia.
1, 2 i 3.
Sam Jason Behr
3643664.jpg
Tu z mamusią ;)
3643833.jpg
A poniżej cztery foteczki z Sarah (coś mi tu pachnie romansem no, ale żeby Sarah zdradziła Freddiego…)
3643916.jpg3643914.jpg3643915.jpg3643831.jpg
Nareszcie Julie Benz (Topolsky) 8 października 2004 roku na Gali An Evening of Love, Light and Laughter.
3626704.jpg
Również dawno nie widziany William Sadler. Serialowy Jim Valenti pokazał się publicznie 23 września 2004 roku.
Dwa zestawy zdjęć Johna Doe, czyli filmowego ojca Liz – Jeffa Parkera. 1 z 12 września oraz 2 z 18 września 2004 roku.

To tyle :)

polar10050.jpg
zapisała :Agatka:

Króciutka nocia

6 komentarzy

Hejka :)
Dawno mnie nie było (tydzień!). W szkole jest fajnie, chociaż mamy sporo roboty. U mnie też ok. Niedługo do Was zajrzę :] BIG THX wszystkim za życzonka urodzinowe!!!
Pa, pa :*

PS. Wiecie na jaki wpadłam pomysł? Otóż w sobotę i niedzielę o godzinie 17:30 (czyli w czasie dawnej emisji Roswell‚ka) puszczam sobie jeden epizod naszego serialu :) Zupełnie jak kiedyś :] Cóż uznałam, że miesiąc bez Roswell to wystarczająco długa przerwa więc… robię to co robię :D A już niebawem na pewno skrobnę coś na ten temat.
polar10050.jpg
zapisała :Agatka:

Urodzinki…

10 komentarzy

No i już po imprezce urodzinowej. Co prawda zamiast balangi zrobiła się posiadówa, ale miła :) Ale pokolei…
Gdzieś tak ok. 14:20 przyszła Asia. Musiałyśmy robić plakat na fizę o układzie słonecznym. Taki średni nam wyszedł, ale chyba 5 powinnyśmy mieć :] Potem przyszła Kasia P., która pomyliła godziny (zamiast na 16:30 przyszła na 15:30)! No, ale to nic ;) Poszłam sobie z nimi do sklepu (musiałam wszystko kupić – wiecie jakieś żarełko). Kiedy wróciłyśmy była już 16:20. Ledwo weszłyśmy, a przyszła Kacha S. Super… No i zaraz po niej : Marta, Magda i Vandzia oraz Kasia P. (po raz drugi). No i jeszcze wpadła Rud@, ale tylko na moment bo musiała się kuzynką zająć. Usiadłyśmy sobie do stołu. Zdumchnęłam świeczki (wszystkie JUPI!!!) i zaczęłyśmy się zajadać tortem i w ogóle. Potem moi rodzice pojechali do babci (nareszcie!) :) Posłuchałyśmy sobie muzy, pogadałyśmy no i zaraz potem HIT WIECZORU :D Horror : Statek widmo (Rud@ wróciła – Hurra!). A czemu hit? Bo mam taką coroczną tradycję, że zawsze na moich urodzinach oglądamy jakiś horror, żeby potem moje kumpele bały się wracać do domu (np. tak jak Vandzia). Film był taki średni. Właściwie to nuda tylko początek mi się podobał. I zakończenie było extra :] Po filmie goście zaczęli się zbierać. No i to na tyle o imprezce :P
Może jeszcze naskrobię listę prezentów, które dostałam od koleżanek :
- Rud@ : świecznik (taki zajefajny, wie co mi się podoba :));
- Marta : zestaw z Avonu składający się z : balsamu do ust (pycha), żelu pod prysznic i dezodorantu do ciała (ładnie pachnie) + karta z życzeniami (urocza :));
- Magda : cienkopisy, dezodorant (też ładnie pachnie) i czekoladka, którą się właśnie zajadam :];
- Asia : dezodorant (też super) i złoty cień do powiek (zarąbisty);
- Kacha S. : dezodorant Adidasa (również extra zapach) i ta sama czekoladka co Madziorek ;);
- Kasia P. : złoty łańcuszek (bardzo ładny, choć osobiście wolę srebro);
- Vandzia : teczka (taka słodiuztka z misiem :)), obrazek na ścianę (też fajny, tylko gdzie ja go powieszę) i świeczkę (bardzo ładna).
To na tyle :) Wszystkim bardzo dziękuję za wspaniałe prezenciki :* :* :* :* :* :* :* No i oczywiście wielkie THX Adzuli i Vissenie za życzonka :*
okazyjne__2_.gifokazyjne__17_.gifokazyjne__19_.gifpolar10050.jpg
zapisała :Agatka:
PS. Aha! Wiecie, że Statek widmo ma (małe, ale zawsze) powiązanie z Roswell‚kiem? Otóż współtwórcą tego obrazu jest Robert Zemeckis, czyli były mąż Mary Ellen Trainor (Diane Evans) :]

:)

2 komentarzy

Hejo :)
Dawno, bardzo dawno, nie pisałam :( No, ale już jestem. W szkole spoko (narazie ;)). Wczoraj była dyskoteka i cool :] Sprzedawałam bileciki :D Potem oczywiście poszłam potańczyć i, jak pisałam wcześniej, było dość cool :D No dobra – było fajnie (tylko muza jakaś drętwa, ale czego się można spodziewać po Klimasie i Skoblu, którzy byli przy sprzęcie). Notka jest krótka, a to dlatego, że dziś wyprawiam urodzinki (mam je dopiero we wtorek, ale to szczegół :)) i mam masę roboty (muszę posprzątać, iść do sklepu i zrobić plakat na fizę) i mam mało czasu (o 16:30 będą już moje kumpele). Jutro, albo jeszcze dziś w nocy, zdam Wam relację z imprezki :] Mam nadzieję, że będzie fajnie, tak jak w zeszłym roku.
To Narx :*
okazyjne__4_.gif
A to tort dla mnie :D Już się nie moge doczekać zdmuchiwania świeczek :]
polar10050.jpg
zapisała :Agatka:


  • RSS