roswellian-life blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2006

Hej!
Dziś byłam odwiedzić Anię. Było fajnie, tak sobie pogadać i w ogóle ;) A za chwilę idę z Martą, Vandzią, Pawłem i Ludim na dwórek, hehe ;D A jutro idę na ślub kuzyna ;) Czyli mam co robić i się nie nudzę.
Nareszcie dostałam fotki z imprezki u Pawełka, wiecej zdjęć z Myśla i z zakończenia roku, więc niektóre Wam tutaj zaprezentuję :)

Z imprezy u Pawełka z 25 czerwca daję jedną fotkę, bo ogólnie było mało zdjęć robionych… Także poniżej – ja i Paweł :)
Ja i Paweł
A teraz trochę zdjęć z Myśla z 24 czerwca br.
Maciej, ja i Marta
Zdjęcie grupowe (ja jestem na pierwszym planie).
Zdjęcie grupowe (stoję na końcu).
To, co wyżej.
A teraz trzy fotki z zakończenia roku.

Siedzę na samym końcu pierwszego rzędu, jako przedostatnia osoba. Nie wiem czy jest sens zamieszczać to zdjęcie, ale je daję, żebyście mogli looknąć na moją klasę :)
Występ klasowy (śpiewamy i tańczymy). Tu mnie już chyba poznacie ;)
Zdjęcie grupowe (ja mam białą bluzkę i ciemne włosy).
Mam nadzieję, że chociaż troszkę się spodobają, bo zabawa w Myślu i u Pawła była bardzo fajna ;) A zakończenie było bardzo wzruszające…
I tyle na dziś.

PS. Byłam na dwórku. Do naszej stałej ekipy (ja, Marta, Ludi, Paweł, Vandzia) dołączył Maciej, a miejscami był z nami jakiś Jędruś i inny Paweł. Było super :D Trochę mi odwalało (dwa razy się wywaliłam, ale to jak łaziliśmy po jakiś pagórkach), ale nie za dużo, trochę kręciło mi się w głowie, za to Vandzi porządnie odjebało! Marcie momentami też… Ale było fajnie!!! JA CHCĘ JESZCZE RAZ!!! Tęsknię za wszystkimi jak nie widzę ich cholerne 5 minut ;D

avator%206.jpg
zapisała :Agatka:

Dziś miałam dzień pełen wrażeń.
Był u mnie Paweł i Ludi. Torchę sobie pogadaliśmy ;) Boże, jak oni boją się szczurów! Miałam z nich niezłą zwałę ;D Ale Herkę polubili, chociaż omal nie ugryzła Ludiego, hehe ;P Zobaczymy się z chłopakami jutro. I dobrze, bo strasznie fajni się zrobili ;)
Poza tym byłam na urodzinach u Agatki O. Byłyśmy na pizzy w Mario, a potem poszłyśmy jeszcze na shake`a do McDonalda (Poldek – spotkałyśmy Pysia) :) Było super!!! Potem u Agatki słuchałyśmy jeszcze Systemu, hehe ;) Było naprawdę fajnie. I obiecałyśmy sobie z Agatką, że będziemy się odwiedzać i jestem pewna, że dotrzymamy obietnicy, bo mieszkamy bardzo blisko siebie.
A dziś wracają moi rodzice. Muszę spadać i zacząć sprzątać, więc do usłyszenia!
See you ;*

PS. Jak Wam się podoba mój nowy szablon???

avator%206.jpg
zapisała :Agatka:

Dostałam się do IV Liceum Ogólnokształcącego. Dobra szkoła, nawet bardzo. Miałam ją jako pierwszą w mojej liście preferencji, więc niby powinnam się cieszyć, ale chciałam iść do klasy z Martusią, ale raczej nic z tego nie wyjdzie… Tyle zachodu na nic! Kursowałyśmy parę ładnych godzin między szkołami, wczoraj jechałyśmy stopem, dziś też świrowałyśmy, a tu nic! Cholera jasna! Jestem wściekła! Ale w sumie nie jest tak źle… Mam klasę o fajnym profilu – rozszerzony polski, angielski i wok, a poza tym nowy język – francuski. Przyda mi się na dziennikarstwie, na które chciałabym iść ;) Co prawda nadal wolałabym ratownictwo medyczne, ale zrezygnowałam z 11. bo podobno strasznie tam jest… Każdy mi odradzał. I dostałam się do IV ;) Czy się cieszę? Powiem tak – pół na pół, bo fajna szkoła, parę znajomych osób, ale jest ten jeden giga minus – brak Marty! Ale mam nadzieję, że nadal się będziemy widywać, tzn. na pewno tak i jeszcze koncerty i w ogóle, więc na pewno będzie super!!! Nie jest źle… ;)

PS. Przechodzimy obok jakiegoś pomnika, a ja do Marty: „Co to za pomnik?” A Marta na to śmiertelnie poważnie, ze smutną miną: „MOJEGO ZGONU” ;D Trzeba by było to usłyszeć!

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Cieszę się? Jeszcze nie wiem… Będę wiedzieć jutro, ale trzymajcie za mnie kciuki!!!

Małość sprawia przykrość innym małym, a stąd tylko krok do przemocy.

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Dziś byłam sobie na dworzu z Martą, Vandzią i Pawełkiem, tzn. Pawełka spotkałyśmy na dwórku. Było fajnie ;) Pogadaliśmy, pograliśmy w piłkę i w ogóle ;D A potem jeszcze gadałam z Tomkiem – ech, szkoda gadać… :/ A tak poza tym to oglądałam „Marzycieli” i „The ring 2″, ale to tylko marnowanie czasu!!! No i w ogóle… Nudy. Jutro dowiem się do jakiej szkoły się dostałam. Aż się boję!!!
3majcie za mnie kciuki!!! ;*

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Hey…
Dziś byłam na „imprezie” u Pawła. Było nawet fajnie, ale w sumie średnio. A najgorsze było to, jak ktoś puścił plotę, że przyjechała policja i wszyscy zaczęli spierdalać, a Magda do mnie, żebym „dbała o swoją dupę”, a nie martwiła się innymi. I jeszcze gadała, że oni pewnie nas wkopią. Ale potem dzwoni Tomek (debil!!!) i mówi, że to była ściema, więc wróciłyśmy. Ale już nie było tak fajnie, bo Marcie odwalało, Pawłowi i Vandzi też i w ogóle… Więc poszliśmy na Jar, gdzie Wonski sobie spokojnie trzeźwiał. Ale Vandzi zaczęło odwalać i poszłam z nią do Pawła, a on sobie wymyślił, żeby pojechać do Myśla. No to jedziemy. Vandzia ma schizy, ale to nic ;P Dojechaliśmy. Poszliśmy nad staw i siedzimy (normalnie zajebiście)… No i potem przyjechała Marta, Magda i jej Tomeczek (masakra), więc poszliśmy na Kasię Kowalską… A potem wracaliśmy. Czyli nic wyjątkowego, ale w sumie nie było tak źle. W sumie fajnie – atmosferka jak zwykle super ;) No i to, że wypad w fajnym składzie. No czyli w sumie może być.
Pozdrowienia dla: Martusi, Asi, Vandzi, Pawła i Ludiego ;*
Wosnkiego nie pozdrawiam, bo bardzo źle się dziś zachował!!! A Tomek to już w ogóle!!! No bo dziś Tomek mi powiedział, że w Myślu zachowywałam się jakbym była łatwa… :/ No comments… Dupek. To on wszystkie naokoło zarywa, chociaż chodzi z moją koleżanką i jeszcze mówi, że ja byłam łatwa! Wcale nie! Może trochę się lepiłam do nich, ale przecież byłam lekko wcięta, a poza tym to moi kumple, więc mam prawo!!! Debil. Także jestem na niego wściekła, co jest chyba zrozumiałe, nie? Ale dobra. Szkoda miejsca na moim blogu dla takiego idioty!!! Niech tylko Kasia na niego uważa! Powiem jej o wszystkim!! Niech nie ma złudzeń, niech wie jakiego ma „super” chłopaka! Tylko pozazdrościć… :/

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Dobra. Jak obiecałam tak robię. Po ponad dwóch latach pisania tego bloga po raz pierwszy wstawiam na niego moje fotki, ale są to zdjęcia 100% NARUTAL, czyli zero make-upu itp. (nawet nie układałam włosów w żaden sposób), czego zresztą bardzo nie lubię. Ech, mam nadzieję, że te fotki nie są takie tragiczne. Na początku daję Wam parę zdjęć z zakończenia roku szkolnego (3 klasa gimnazjum; foty sprzed trzech dni), a potem z wypadu do Myślecinka (sprzed dwóch dni) ;)

ZAKOŃCZENIE ROKU

Siedzę w pierwszym rzędzie, mam białą bluzkę i czarną spódniczkę i ciemne włosy. Wtedy jeszcze nie płakałam, więc nie wyglądam tak strasznie.
Zdjęcie pierwsze
To coś w ciemnych włosach (wtedy już byłam zpłakana).
Zdjęcie drugie
To co wyżej (zapłakana).
Zdjęcie trzecie
To co wyżej (też zapłakana).
Zdjęcie czwarte
Tu już mnie chyba poznacie.
Zdjęcie piąte
WYPAD DO MYŚLĘCINKA

Byłam tam „trochę” nawalona i wcięta, więc proszę o wyrozumiałość, ale i tak te fotki są lepsze od tych poprzednich.

Ja to ta dziewczyna w ciemnych włosach i takiej jakby różowej bluzce i dżinsach (śmieję się, bo humor mi wtedy dopisywał, no wiadomo :D)
Zdjęcie pierwsze
Ta co się śmieje jak głupia.
Zdjęcie drugie
To znowu ja :P Trochę nietrzeźwa.
Zdjęcie trzecie
A to ja solo (zdjęcie zrobione z zaskoczenia).
Zdjęcie czwarte
No i ostatnia fotka – ja jestem na rękach Tomka, co często się działo w Myślu :P
Zdjęcie piąte

Oki to tyle. Mam nadzieję, że te zdjęcia aż tak Was nie przeraziły ;)
Chętnie się dowiem co myślicie :P

PS. Za zdjęcia podziękowania dla Martusi!!! ;*

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Byłam w Myślu z większością ludzi z naszej klasy (Marta, Kacha, Vandzia, Asia, Pawełek, Wojtek, Wonski, Ludi, Uszaty, Tomek, Maciej) i zrobiliśmy sobie „małą” imprezkę nad stawikiem :D Było zajebiście. Humor dopisywał (zwłaszcza mi, hehe, chyba trochę przegięłam) i było zajebiście!!! Poorzytulałam się do wszystkich, a od Pawła i Wonskiego to się oderwać nie mogłam :P Tyle fotek, hehe :) Wyciągałam każdego na zdjęcie, nawet Macieja i tak się do nich tuliłam, że sama się sobie dziwię… :P Paweł da mi fotki na płytce w niedzielkę u niego na imprezie :) I jeszcze raz – było zajebiście!!! Ja chcę jeszcze raz :) Było super!!! Tomek mnie na rękach nosił, hehe ;) A Paweł i Ludi wpadli do stawu ;D Było po prostu extra!!! Pozdrowienia dla całej mojej klasy, a zwłaszcza dla ekipy z Myśla: Marty, Kachy, Vandzi, Asi, Pawła, Wonskiego, Ludiego, Tomka, Wojtka, Macieja i Uszatego ;*

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Nie mogę uwierzyć, że to już koniec… Bardzo mi smutno, ale mam nadzieję, że mimo wszystko się uda i choć z częścią mojej klasy nadal będę się widywać :) W końcu znamy się 9 lat!!! To z Wami dzieliłam moje szkolne (i nie tylko) życie, to dzięki Wam nauczyłam się wielu nowych rzeczy, kocham Was wszystkich (wcale nie przesadzam) i obiecuję, że już zawsze będę pamiętać!!!
Zakończenie roku było bardzo wzruszające. Apel był piękny. Nasz występ (mix Egipta) był świetny, a na końcu rzuciliśmy biretami, zapisując się w historii szkoły, hehe ;D Popłakałam się na koniec (tak, że pani Żanetka i pani Ewelinka mnie pocieszały), poprzytulałam ze wszystkimi i w ogóle. Było pięknie, ale bardzo, bardzo smutno. A na koniec nauczyciele, a raczej chór nauczycieli, zaśpiewali nam zmienioną piosenkę „Niech mówią, że… TO NIE JEST KONIEC!!!” I nie jest!!! Naprawdę!!! Kocham Was wszystkich!!! ;* Do zobaczenia jutro i nie tylko!!! I dziękuję, za wszystkie te lata, spędzone razem, wszystkie podpisy i wpisy do pamiętnika i w ogóle za to, że byliście!!! I mam nadzieję, że będziecie!!! Będę za Wami bardzo tęsknić, więc proszę Was nie zostawiajcie mnie i bądźcie!!!

TO NIE JEST KONIEC!!!

question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:

Hej ;)
Wczoraj oglądałam „Siostrę Betty”. Film obejrzałam dlatego, że grała tam (w roli Rosy) moja ulubiona aktorka – Tia Texada.
po.7022836.jpg
I co ja mogę powiedzieć?
Po prostu super ;) Naprawdę. Świetny temat filmu (uzależnienie od serialu, tak głębokie, że główna bohaterka zatraca swoją osobowość, zapomina o swoim życiu i mężu i marzy o bohaterze serialu – tu warto wspomnieć, że wcale nie o aktorze tylko o postaci fikcyjnej – i przejeżdża w jego poszukiwaniu pół Ameryki, a w odnalezieniu go pomaga jej Rosa, czyli Tia, a w ślad za nią jadą mordercy jej meża, z których jeden z nich zakochuje się w Betty), choć trochę pokręcony to świetny ;) I aktorstwo pierwszorzędne – M. Freeman, R. Zellweger, C. Rock no i oczywiście świetna w każdym calu T. Texada. Do tego kilka fajnych tekstów i ciekawa fabuła ;) Film co prawda (jak dla mnie) momentami nudny, ale fajny, także polecam!
A co Texady to jak zwykle spisała się super Genialna z niej aktorka. Dostała rólkę Rosy – takiej kokietki, która ma jednak problemy z facetami, a kocha tylko swoje rybki, jednak pomaga Betty i zaprzyjaźnia się z nią (na końcu znajduje miłość) ;) I Tia bardzo fajnie zagrała Rosę. Świetna z niej aktorka, jest naprawdę dobra.
Daję Wam fotkę Texady i Zellweger z filmu ;)
renee_zellweger5.jpg
A co się działo dziś?
Była próba zakończenia roku i ćwiczyliśmy śpiewanie, a potem to był festyn z okazji rozpoczęcia lata, ale nic szczególnego… W zeszłym roku było zajebiście, ale w tym jakoś tak do chrzanu… Może dlatego, że jest tak gorąco, że nikomu nic nie chce się robić? W każdym razie ja posiedziałam sobie z Martą i pogadałam z Tomkiem i Egpitem, który jak zwykle wymiatał na BMX-ie :D Ale potem zobaczyliśmy chyba z 10 radiowozów (scena rodem z TW ;D) jadących na Kapy i chcieliśmy się dowiedzieć co się dzieje, bo ostatnio nasze osiedle z Kapami się baaardzo nie lubi (były bójki, itp. a jeden został ciężko ranny i leży w śpiączce), ale niczego się nie dowiedzieliśmy tylko poszliśmy na spacer. A teraz siedzę w domu, już po obiadku. Radzę sobie. A czemu miałabym sobie nie radzić? Bo moi rodzice lecą do Londynu na tydzień, właśnie siedzą w samolocie… ;) I zostałam sama z siostrą ;D Cóż… Życzcie mi powodzenia – mam nadzieję, że nie rozniosę ani nie spalę domu, bo znając moje umiejętności kulinarne… ;P
question_cruz_pretty%20copy.jpg
zapisała :Agatka:


  • RSS